תקנון ותנאי שימוש

בס”ד

אמצעי תשלום

א) תשלום מאובטח בכרטיס אשראי:

דפי הסליקה מאובטחים ע”י חברת , מערכת סליקה מוסמכת ומאושרת על ידי ארגון PCI, לתקן אבטחת מידע ונתונים.

ב) תשלום טלפוני

בעת בחירת “תשלום טלפוני” צוות האתר ייצור איתכם קשר, ניתן לכתוב בהערות להזמנה את השעות שיותר נוחות לכם, ואנו נשתדל להתקשר בשעות אלו.

ג) תשלום בהעברה בנקאית

ניתן לשלם בהעברה בנקאית ע”פ ההוראות להלן:

  • בדף התשלום יש ללחוץ על “תשלום בהעברה בנקאית” – ההזמנה תירשם במערכת,עם כל פרטיה ללא התשלום.
  • יש לבצע את ההעברה לחשבון הבנק שלנו: מזרחי טפחות (20), סניף קרני שומרון (483), מס’ חשבון 316868, ע”ש ספר בשבילך שמשון לוץ.
  • בעת ביצוע העברה – נא לכתוב בהערה המצורפת לתשלום את מספר ההזמנה, וכן שם של אחד הספרים הנרכשים.
  • יש לשלוח מייל לכתובת sl@gmail.com בצירוף האסמכתא, ולציין את מספר ההזמנה באתר.
  • הזמנות ששולמו ע”י העברה בנקאית יתחילו בטיפול רק לאחר שנראה את ההעברה הבנקאית בחשבון הבנק שלנו.

מדיניות המשלוחים

כללי:

מדיניות המשלוחים שלנו – לספק את המוצר בצורה המהירה היעילה והאמינה ביותר ובעלות מינימאלית.

ככלל, אנו שואפים לטפל ולהוציא את ההזמנה במהירות האפשרית – סמוך ככל האפשר לזמן קליטתה במערכת.

עם קליטת ההזמנה במערכת – תקבלו הודעה בדוא”ל- על קליטת ההזמנה. לאחר שצוות האתר יבדוק את זמינות המוצרים תקבלו –תוך יום עסקים אחד, הודעה על מועד האספקה המשוער

אופן המשלוח:

את הספרים שרכשתם אנו שולחים דרך חברות שליחויות מוכרות בשוק, כדי לצמצם את זמן השילוח ואת התקלות.

זמני הגעה:

במידה ולא מצויין אחרת בדף המוצר, האספקה מבוצעת לרוב תוך מספר ימים בודדים מההזמנה, ולכל היותר עד 10 ימי עסקים (שבועיים) במקרה של עיכוב חריג.

הזמנים הנקובים באתר מתייחסים למועד ההזמנה מתאריך קליטתה באתר ולאחר סיום ביצוע התשלום, במספר מוצרים שזמן האספקה המצויין בהם שונה, זמן האספקה נקבע לפי הזמן הארוך מבין המוצרים שנרכשו.

ימי עסקים המוגדרים לאספקה הינם ימים א-ה רגילים, ואינם כוללים ערב שבת או חג, ימי שבתון המוגדרים בחוק, וכמובן גם לא שבת וחג עצמם. בנוסף, ימי חול המועד אינם נחשבים לימי עסקים באתר “ספר בשבילך”.

הזמנים מתייחסים למצבי שיגרה ואינם כוללים מצבים חריגים כגון שביתות, מצבי חירום, או מחסור זמני במלאי של המוצר שנרכש, כמו”כ אינם כוללים תקלות נדירות מאוד שלא היו תלויות בנו ולא היינו יכולים לצפות אותן מראש.

משלוחים חריגים וחו”ל:

על פי נהלי חברות המשלוחים – שליחויות לאזורים מרוחקים בקעת הירדן, הגולן ואילת מחוייבים בעלות גבוהה יותר. מחיר משלוח לאזורים אלו 60 ₪.

בשלב זה אנו לא מבצעים משלוחים לחו”ל. 

מדיניות החזרות, החלפות וביטול עיסקה

במידה ואינכם מעוניינים בספר שהזמנתם מכל סיבה שהיא- תוכלו להחזירו ו/או להודיע על ביטול העיסקה, בכפוף לתנאים המופיעים בחוק וכדלקמן:

  • אם הודעתם על ביטול בטרם חוייב כרטיס האשראי ולא בוצע כל תשלום – העיסקה תבוטל ללא כל תשלום מצידכם.
  • במידה וכרטיס האשראי חוייב – והספר טרם נשלח, תחוייבו בדמי ביטול כחוק בגובה 5% העיסקה, או 100 ₪ (הנמוך מביניהם) וכרטיס האשראי שלכם יזוכה ביתרת הסכום.
  • במידה והספר נשלח אליכם תוכלו לבטל את העיסקה בניכוי דמי ביטול כנ”ל ובלבד שהספר יוחזר ל”ספרי קדומים” במצבו המקורי שלם ונקי מכל פגם. על הלקוח לשאת בעלות המשלוח חזרה.
  • יש להודיע על רצונכם בביטול העיסקה לא יאוחר מ 14 ימי עסקים ממועד קליטת העיסקה במערכת האתר.

החלפת מוצר פגום

החלפת מוצר פגום (לפי הגדרתו בסמוך) או מוצר שנשלח בטעות תוחלף על חשבוננו – במידת האפשר יישלח שליח לאסוף את מוצר הפגום ולהחליפו במוצר תקין, לחילופין צוות האתר ייצור עימכם קשר על מנת להסדיר את ההחלפה באופן אחר. בכל מקרה ההחלפה תתבצע ללא תשלום אך ורק כנגד החזרת המוצר המקורי שנשלח אליכם.

מוצר פגום הינו פגם שמפריע משמעותית בשימוש הספר, כגון כריכה הפוכה, עמודים חסרים וכדו’, ואינו כולל פגמים קטנים: כגון סימניות חסרות, קופסת הסט קרועה או פגומה, פגם קטן בכריכת הספר (מקומט) וכדו’, יצויין שבכל מקרה אנו עושים השתדלות שלא לשלוח ספרים עם פגמים קטנים, אבל לא הכל בשליטתנו… מדיניות החזרה/החלפה במקרים של פגמים קטנים תטופל כהחזרת מוצר רגילה בסעיפים קודמים.

זמינות המוצרים במלאי

ככלל אנו מעדכנים באתר על כל מוצר שלא ניתן להזמינו מחמת חוסר במלאי, עם זאת מלאי הספרים הוא דינאמי ומשתנה כל הזמן. לכן, מרגע שהתקבלה הזמנה – צוות האתר בודק את זמינות המוצר, במקרה והמוצר חסר במלאי נציג האתר ייצור עימכם קשר ויציע לכם אפשרות להזמנת מוצר חלופי או ביטול העיסקה ללא כל עלות מצידכם.

שונות

  • כלקוחות האתר אנו מעוניינים בשמירת קשר איתכם הכולל הצעת מוצרים חדשים ומבצעים, במידה ואינכם מעוניינים בקבלת מידע בנושאי האתר –עליכם לסמן בדף ההזמנה במקום המיועד –על מנת להסיר את שימכם מרשימת הדיוור.
  • חשבונית מס חתומה דיגיטלית עבור העיסקה שביצעתם תישלח לכתובת המייל שמסרתם במערכת.
  • בכל מקרה של טענה או חילוקי דעות בין הלקוח לבינינו מוסכם כי העניין יידון באחד בתי הדין של “גזית-ארץ חמדה” הפרושים ברחבי הארץ.

מקווים שתהנו מחוויית קניה ושירות אצלינו,

צוות אתר “ספר בשבילך”

עגלת קניות
Scroll to Top